Opis:
Zebra CC600 to model kiosku elektronicznego pozwalający stworzyć elektronicznego asystenta klienta, który pomoże klientom w ramach procesu samoobsługowego.
Ten 5-calowy kiosk samoobsługowy zaprojektowany został w celu zwiększenia wygody i satysfakcji klientów podczas zakupów. Dzięki platformie Android, urządzenie oferuje intuicyjny interfejs oraz długoterminowe wsparcie bezpieczeństwa, co zapewnia bezproblemową integrację z istniejącymi systemami.
Dzięki CC600 klienci mogą samodzielnie sprawdzać ceny, lokalizować produkty, odbierać zamówienia, uzyskiwać informacje o promocjach oraz nawiązywać kontakt z obsługą, co przekłada się na lepsze doświadczenia zakupowe i zwiększoną satysfakcję.
To niezwykłe urządzenie można instalować w sklepach, hotelach, punktach obsługi klienta, etc. Taki zabieg umacnia relacje z klientami, zwiększa ich lojalność, poprawia ich poziom zadowolenia i oczywiście, zwiększa sprzedaż.
Więcej informacji znajduje się w karcie produktu dostępnej poniżej.
Dane techniczne
- System operacyjny
- Możliwość uaktualnienia do systemu Android 14
- Procesor
- Qualcomm Snapdragon 660
- Pamięć
- RAM: 4 GB, pamięć wewnętrzna: 32 GB
- Wyświetlacz
- 5,0-calowy wielodotykowy PCAP
- Rozdzielczość
- 1280×720 przy 60 Hz
- Jasność
- 300 nitów
- Skanowanie
- Skaner 1D/2D Zebra SE2100
- Standard sieciowy
- 802.11 a/b/g/n/ac/d/h/r/k/w/i
- Bluetooth
- Bluetooth 5.0
- Temperatura pracy
- 0°C do 40°C
- Wymiary
- 16,9 cm × 11,6 cm × 3,5 cm
- Waga
- 320g
- Zasilanie
- Źródło zasilania klasy korporacyjnej: 5,4 V DC/3 A; 110/220 V, obsługa zintegrowanego standardu 802.3at Power--over-Ethernet (PoE)