Opis:
Zebra CC6000 to model kiosku elektronicznego pozwalający stworzyć elektronicznego asystenta klienta, który pomoże klientom w ramach procesu samoobsługowego.
To zaawansowany, 10-calowy kiosk samoobsługowy, który łączy w sobie funkcjonalność tabletu konsumenckiego z platformą klasy korporacyjnej, oferując unikalne doświadczenia zakupowe. Dzięki nowoczesnej technologii i systemowi Android, CC6000 umożliwia klientom samodzielne wykonywanie wielu czynności, takich jak:
- Sprawdzanie dostępności i cen produktów
- Odbieranie zamówień
- Uzyskiwanie informacji o promocjach
- Kontakt z obsługą sklepu lub ekspertami poprzez wideo
- Otrzymywanie spersonalizowanych ofert
- Dokonywanie zakupów
Dzięki CC6000, przedsiębiorstwa mogą dostarczać klientom nowoczesne i interaktywne rozwiązania samoobsługowe, które zwiększają satysfakcję z zakupów oraz efektywność operacyjną.
Więcej informacji znajduje się w karcie produktu dostępnej poniżej.
Dane techniczne
- System operacyjny
- Możliwość uaktualnienia do systemu Android 14
- Procesor
- Qualcomm Snapdragon 660
- Pamięć
- RAM: 4 GB, pamięć wewnętrzna: 32 GB
- Wyświetlacz
- 10,1-calowy wielodotykowy PCAP
- Rozdzielczość
- 1280×800 przy 60 Hz
- Jasność
- 300 nitów
- Skanowanie
- Skaner Zebra SE4710 1D/2D z funkcją dekodowania
- Standard sieciowy
- 802.11 a/b/g/n/ac/d/h/r/k/w/i
- Bluetooth
- Bluetooth 5.0
- Temperatura pracy
- 0°C do 40°C
- Aparat
- przedni 5 MP
- Wymiary
- Poziomo: 27,8 × 20,1 × 3,6 cm, pionowo: 18,3 × 29,6 × 3,6 cm
- Waga
- 980 g
- Zasilanie
- Źródło zasilania klasy korporacyjnej: 5,4 V DC/3 A; 110/220 V, obsługa zintegrowanego standardu 802.3at Power--over-Ethernet (PoE)