KONTRAKTY SERWISOWE KRESKI
Wsród naszych usług proponujemy rozbudowaną ofertę pakietów serwisowych, które przygotowujemy indywidualnie i pod konkretne urządzenia oraz potrzeby Klienta. Zapewniamy atrakcyjne ceny oraz krótki czas reakcji i naprawy urządzeń w ramach indywidualnych umów serwisowych.
Jest to świetne uzupełnienie lub alternatywa do standardowego wsparcia serwisowego od producentów urządzeń.
Zobacz: Znakowanie magazynów
W ramach umowy serwisowej możemy m.in. świadczyć usługi obejmujące:
- gwarancyjną i pogwarancyjną obsługę sprzętu,
- wsparcie techniczne (Helpdesk),
- szkolenia techniczne dla pracowników,
- okresowe przeglądy techniczne urządzeń,
- dokonywanie napraw w naszym centrum serwisowym lub u Klienta do wyboru,
- stałe ceny części zamiennych,
- zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy,
- utylizację uszkodzonych części zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Co wyróżnia nasze kontrakty serwisowe?
- Można je zakupić na każdym etapie cyklu życia urządzenia.
- Kontraktem możemy objąć nie tylko terminal czy skaner, ale także drukarkę etykiet.
- Sprzedajemy kontrakty również na urządzenia, którym wsparcie już się skończyło albo niedługo skończy (np. MC9090, MC3190).
- Nasze pakiety są typu full comprehensive, czyli bez wykluczeń np. naprawa do wartości urządzenia.
- Gwarantujemy czytelny i prosty proces zgłaszania i realizacji.
- Urządzenia naprawiamy w kraju, zatem Klient nie traci czasu w związku z transportem.
- Standardowy czas realizacji naprawy to tylko 3 dni, jednak możemy go jeszcze skrócić za dodatkową opłatą.
W razie zainteresowania i wszelkich pytań prosimy o kontakt:
Biuro Obsługi Klienta:
mail: bok@kreski.pl
telefon: +48 (22) 666 22 41