Serwis Kreski służy pomocą Klientom nieprzerwanie od ponad 15 lat, starając się wciąż rozwijać nasze usługi.
Do tej pory nasz portal serwisowy dostępny był jedynie w ramach odpłatnej umowy serwisowej. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, uruchomiliśmy go teraz dla wszystkich naszych Klientów!
Dzięki takiemu rozwiązaniu w łatwy i szybki można:
- zarejestrować swoją naprawę
- sprawdzać status zlecenia
- zweryfikować koszt naprawy pogwarancyjnej
- prześledzić historie archiwalnych zgłoszeń
U nas naprawią Państwo urządzenia producentów takich jak: Zebra (Motorola, Symbol), Honeywell (Intermec, Datamax), Datalogic, Citizen, TSC, Sato i wielu innych.
Portal serwisowy dostępny jest pod linkiem: https://serwis.kreski.pl/index.html
W celu założenia konta i otrzymania informacji odnośnie korzystania z portalu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: bok@kreski.pl
e-mail: bok@kreski.pl
telefon: +48 666 22 41